Forum www.hpp.fora.pl Strona Główna    
  Profil  
FAQ Szukaj Użytkownicy Rejestracja Prywatne Wiadomości Zaloguj  

Black Ops 2 - informacje
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.hpp.fora.pl Strona Główna :: Gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Reap3R
Administrator



Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Sopot / Warszawa

PostWysłany: Czw 10:46, 29 Mar 2012    Temat postu: Black Ops 2 - informacje

Activision nie ma szczęścia. Przed oficjalną zapowiedzią Call of Duty: Modern Warfare 3 do sieci wyciekła spora porcja informacji, która znalazła swoje potwierdzenie w rzeczywistości. Myśleliśmy, że tym razem nie dopuszczą do kolejnego wycieku, ale do sieci trafiły jednak niepotwierdzone (jeszcze?) przecieki na temat multi w Black Ops 2! [cdaction.pl info: Dawidero]
Na oficjalnym forum Call of Duty: Black Ops pojawił się wątek, w którym jego autor ujawnił dużą ilość szczegółów o kontynuacji wydanej w 2010 roku gry Treyarchu. Nie wiadomo jednak, skąd pochodzą te informacje, ale temat został szybko skasowany przez moderatorów Activision, co może sugerować wiarygodność ujawnionych rewelacji. Warto jednak mieć na uwadze, że są to tylko plotki, które mimo wszystko mogą nie okazać się prawdziwe.

Najważniejsze informacje o Call of Duty: Black Ops 2 w punktach:

premiera 6 listopada;
pojawi się nowy tryb rozgrywki w multi – Escort. Będzie on podobny do Search & Destroy, w którym należy wysadzić jeden z obiektów na mapie i chronić gracza przenoszącego ładunek wybuchowy. Nowy wariant rozgrywki różnić się będzie tym, że eskortowana osoba nie może zostać zabita (inaczej nastąpi koniec zabawy);
powrócą tryby Drop Zone i Kill Confirmed z Modern Warfare 3, nie pojawią się natomiast Team Defender i Infected (też z ostatniego CoD-a);
powróci system pointstreaków z Modern Warfare 3, w którym zbiera się punkty pozwalające na wykonanie perków, ale gromadzi się je nie tylko za zabójstwa, ale np. wykonanie zadań na które ma zostać tym razem położony większy nacisk) i nie resetują się po śmierci;
zmienione zostały perki z sekcji specjalistycznych – będą to jedyne umiejętności, których zdobycie będzie wymagało zabijania przeciwników. Za dwa zabójstwa pod rząd dostaniemy jeden perk, za cztery kolejne 2 perki, za sześć następne 3 perki, a za osiem otrzymamy ostatnie 4 perki;
wśród perków zabraknie zdalnie sterowanego samochodu. Pojawi się natomiast Heat Vision, które umożliwi obserwowanie przeciwników przez ściany;
zdobycie losowych zestawów przedmiotów wymagać będzie teraz 5 pointstreaków;
zmieniono nieco system ulepszania perków. Teraz daną umiejętność będzie można ponoć usprawnić na dwa różne sposoby, które odblokowuje się wykonując pewne wyzwania. By skorzystać z innej wersji danego perka należy wejść w tryb Prestige dostępny po osiągnięciu maksymalnego poziomu doświadczenia;
wygląd bohatera będzie teraz zależał od wszystkich wykorzystanych perków i poinstreaków;
będzie 15 odznak prestiżu, podzielonych na 50 rang (po zdobyciu dwóch medali ranga zwiększa się o pięć punktów). Ostatnia odznaka prestiżu będzie posiadała 90 poziomów doświadczenia;
usługa Elite będzie po raz kolejny zintegrowana z grą. Sekcja śledząca postępy graczy zmieni nazwę na Elite Stats, będzie można korzystać z opcji turniejów klanowych;
w grze nie pojawią się: perk pozwalający zrzucić bombę atomową, umiejętność Last Stand (można uratować się przed zgonem strzelając do wroga z pistoletu), deathstreaki (po kilkukrotnej śmierci bez zabicia kogokolwiek można było „zemścić" się na przeciwnikach korzystając ze specjalnej mocy) i miotacze płomieni;
mapy pod względem projektowym mają przypominać te z pierwszego BlackOps niż z Modern Warfare 3;
efektywność snajperek ma zostać zwiększona, nie będzie jednak żadnych wspomagaczy, a kołysanie się lufy ma być mniejsze;
w grze ma być położony większy nacisk na tryb Hardcore niż w jakiejkolwiek dotychczasowej części cyklu. W wariancie tym niedostępny będzie granatnik, będzie można skorzystać jednak z rakietnicy montowanej na pojazdach. Czas pomiędzy respawnami ma zostać zmniejszony, z kolei jeden strzał w stopę nie doprowadzi już do śmierci – by zabić przeciwnika trzeba będzie strzelić w głowę lub w klatkę piersiową. Postać może też krwawić, jeśli zostanie kilkukrotnie postrzelona;
powróci treningowy tryb Combat Traning, w którym gracze mogą zmierzyć się ze sterowanymi przez AI przeciwnikami. Sztuczna inteligencja wrogów ma być znacznie ulepszona i mają zachowywać się podobnie, jak w trybie Spec Ops z Modern Warfare 3.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
KoniZu




Dołączył: 27 Sty 2012
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Czw 11:18, 29 Mar 2012    Temat postu:

zapowida sie niezla ale niewiem czy sobie kupie. moze jak wbije max presriz w mw3 choc niewiem czy ta gra pojdzie na moim zlomi. wiem ze na lapku napewno nie pojdzie bo mw3 chodzi bardzo slabo Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SpArTaNiN




Dołączył: 15 Mar 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Sob 16:06, 07 Kwi 2012    Temat postu:

6 listopada ????? trochę poczekamy na gre Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SpArTaNiN




Dołączył: 15 Mar 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Śro 21:42, 02 Maj 2012    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] call of duty black ops 2

Woods żyje Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SpArTaNiN




Dołączył: 15 Mar 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Śro 21:44, 02 Maj 2012    Temat postu:

Ciekawe czy będziemy mogli zagrać ponownie Alexem Measonem ??? Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SpArTaNiN




Dołączył: 15 Mar 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Czw 11:17, 03 Maj 2012    Temat postu:

Moim zdaniem to już nie jest call of duty . Zwalili tą część .

A waszym zdaniem ???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Reap3R
Administrator



Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Sopot / Warszawa

PostWysłany: Pią 11:28, 04 Maj 2012    Temat postu:

jak dla mnie zapowiada sie bardzo fajnie Wink CoD w przyszlosci o tym jeszcze nikt nie pomyslal, singiel wiadomo utrzymany w klimacie na akcje, a co do multi mozna wymyslec duzo rozwiazan ktorych jeszcze nie bylo, moze po prostu nam sie juz znudzil ten swiat terazniejszy co byl w mw1 mw2 i mw3 teoretycznie to ciagle to samo, tutaj jak rzuca dobre odswierzenie to bedziemy mieli mega konkretne multi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SpArTaNiN




Dołączył: 15 Mar 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pią 15:07, 04 Maj 2012    Temat postu:

ja mam jeszcze lepsze wiadomości o codzie , o to one :

-Gra Call of Duty: Black Ops II będzie zawierała widowiskową kampanię solową, rozgrywającą się przede wszystkim w roku 2025. W przyszłości nie dzieje się najlepiej, bo zachodnim państwom kończą się surowce wymagane do produkcji zaawansowanej elektroniki, a kontrolę nad największymi złożami sprawują Chiny. Na arenie pojawi się też pewien złoczyńca – Raul Menendez - który doprowadzi do wojny między USA i Chińską Republiką Ludową.

Co ciekawe, gra zostanie podzielona na sceny w przyszłości i przebitki z lat 80-tych - poznamy w nich początki wspomnianego Menendeza i odwiedzimy Afganistan. Narratorem opowieści będzie Frank Woods, który jakimś cudem przeżył konfrontację z Kravchenko w pierwszym Black Ops. Głównymi bohaterami „dwójki” zostaną jednak Alex Mason (w scenach z lat 80-tych) oraz jego syn David (w scenach w 2025 roku)

-Umiejscowienie akcji w dwóch okresach pozwoli twórcom pokazać naprawdę zróżnicowane sceny i zajrzeć w przyszłość. Dzięki temu w grze pojawią się technologie, które wojskowi technicy dopiero nieśmiało testują – wiele z nich można zobaczyć w pierwszym zwiastunie (np. myśliwiec F-38, futurystyczne helikoptery, komputer wbudowany w mundur, czy zaawansowane celowniki). W grze polatamy lub pokierujemy paroma pojazdami tego typu. Ważne jest to, że za tymi ciekawostkami idą nowinki w zakresie rozgrywki.

W Black Ops II pojawią się wybory, które wpłyną na dalszy przebieg zadania. W misji polegającej na ochronie prezydenta, określimy to, czy chcemy użyć snajperki, aby osłonić grupę lub może zejść na dół po linie i wziąć udział w bezpośredniej walce. Ponadto pojawi się system Strike Force Operations, który wprowadzi pewną swobodę w doborze zleceń. W pewnych momentach kampanii będziemy mogli wybrać jeden z paru scenariuszy i ukształtować w ten sposób przebieg całej historii. Wybierając jedną misję, stracimy możliwość wykonania innych.

-W misjach Strike Force Operations wybierzemy, kim chcemy grać, polatamy dronami i będziemy mogli kontrolować przebieg akcji w specjalnym ujęciu z góry. Bitwy tego typu będzie też można przegrać – negatywny rezultat nie oznacza końca gry, ale pogorszenie się naszej sytuacji na arenie międzynarodowej.

-Treyarch przygotuje także rozbudowany multiplayer, o którym jednak na razie niewiele wiemy. Oczywiście należy spodziewać się powtórki z rozrywki i systemu zbudowanego na bazie rozwiązań z Modern Warfare 3 oraz Black Ops. Twórcy potwierdzili, że ten tryb rozegra się w 2025 roku i będzie ściśle powiązany z mediami społecznościowymi oraz sceną esportową. Deweloper pokazał dwie mapy: Aftermath (zniszczone Los Angeles) oraz Yemen (opuszczona wioska).

-W Call of Duty: Black Ops II nie mogło zabraknąć zombie – po raz kolejny będą one dodatkiem do kampanii i multiplayera (tryb zadebiutował w World at War). Szczegóły tej lubianej formy zabawy poznamy w kolejnych miesiącach. Treyarch przekonuje jednak, że będzie ona rozbudowana, bo sama praca nad Black Ops II przypomina tak naprawdę tworzenie trzech odrębnych gier: rozgrywki solowej, wieloosobowej i właśnie kooperacji.

-Nad Black Ops II pracuje ponad 300 deweloperów ze studiów Treyarch i innych zespołów. Producent stara się wycisnąć nową energię ze swojego silnika graficznego i jednocześnie upewnić się, że gra będzie działała w 60 klatkach animacji na sekundę. W pecetowej wersji Black Ops II producent zamierza wykorzystać możliwości DirectX 11. Na konsolach także zobaczymy ulepszone efekty – oświetlenie HDR, czy nowe teksturowanie „reveal mapping”.

-Studio tworzące Black Ops II nie chciało komentować paru kwestii istotnych dla posiadaczy pecetów. Nie wiemy więc, czy w grze pojawi się wsparcie dla serwerów dedykowanych oraz rozgrywki w sieci lokalnej. Twórcy zapewniają jednak, że będą słuchali uwag społeczności esportowej.

Oto wszystko co znalazłem o call of duty black ops 2 Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SpArTaNiN




Dołączył: 15 Mar 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5


PostWysłany: Pią 15:21, 04 Maj 2012    Temat postu:

Jednak zmieniam zdanie o codzie bo 2 , moim zdaniem będzie lepszy niż poprzednie , a multiplayer to będzie większe wyzwanie Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Locwat




Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: ŁDZ

PostWysłany: Sob 20:08, 05 Maj 2012    Temat postu:

Co CI Dupe Reper wylizal ahahahaha xd

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Reap3R
Administrator



Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Sopot / Warszawa

PostWysłany: Nie 12:33, 06 Maj 2012    Temat postu:

Locwat napisał:
Co CI Dupe Reper wylizal ahahahaha xd


na taki poziom wypowiedzi nie bede zuzywal swoich elokwentnych tekstow zeby Ci dopierdolic ;p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Locwat




Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: ŁDZ

PostWysłany: Nie 12:42, 06 Maj 2012    Temat postu:

Nie zrozumiales ziomek Very Happy Co Ci dupe , on wylizal Very Happy czytaj calosc a nie miedzy wierszami :*

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Locwat




Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: ŁDZ

PostWysłany: Nie 12:42, 06 Maj 2012    Temat postu:

Bez spiny chłopaki zart sytuacyjny ;D <3

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Reap3R
Administrator



Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: Sopot / Warszawa

PostWysłany: Pon 19:55, 07 Maj 2012    Temat postu:

ja wiem wiem ;d spoko, sam sie smialem przeciez;[

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Locwat




Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Skąd: ŁDZ

PostWysłany: Pon 22:56, 07 Maj 2012    Temat postu:

No do dobrze R3 Very Happy wyrozumialy kawalarz jest haha Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.hpp.fora.pl Strona Główna :: Gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Charcoal2 Theme © Zarron Media

Regulamin